Zarząd Oddziału Okręgowego

 w Bielsku-Białej

  OGŁOSZENIA


04-04-2017
I Wiosennego Złazu Seniora w Bystrej

REGULAMIN I WIOSENNEGO ZŁAZU SENIORA


I. ORGANIZATORZY
 

Zarząd Oddziału PTTK  „PODBESKIDZIE” w Bielsku-Białej,
Środowiskowe Koło Krajoznawczo-Turystyczne PTTK,
Koło Senior PTTK
Zarząd Oddziału Okręgu Polskiego Związku Emerytów Rencistów  i Inwalidów

Współpraca: Rada Seniorów Miasta Bielsko-Biała


II. KIEROWNICTWO ZŁAZU


Lucyna Bardel - Komandor Złazu  (tel: 693 556 035)
Janusz Gembala - Wicekomandor Złazu/Prezes Zarządu O/O PZER i I w Bielsku-Białej/
Andrzej Dutka  –  kierownik tras
Janina Dyrda, Urszula Dubiel  –  obsługa mety

Adres kierownictwa Złazu (osoby indywidualne):

 

Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Oddział PTTK „PODBESKIDZIE” w Bielsku-Białej
ul. Wzgórze 9, 43 – 300 Bielsko-Biała
Tel. 33 812 24 00
wt. - czw.: 12.00 -16.00, pt. 12.00 - 15.00
e-mail. pttkbielsko@wp.pl
www.bielsko.pttk.pl

Adres  kierownictwa  Złazu (zgłoszenia  grupowe)


Oddział Okręgowy Bielsko-Biała
ul. Sobieskiego 92,  43-300 Bielsko-Biała
tel. 33 8125 255   
pn.-  śr.:  7.00 - 12.00, czw. 10.00 - 13.00

III. CELE  ZŁAZU

 

  • kształtowanie nawyków aktywnego spędzania wolnego czasu przez  seniorów oraz  integracja środowisk senioralnych
  • popularyzacja walorów turystyczno-krajoznawczych Beskidu Śląskiego, a w szczególności Koziej Góry.
  • propagowanie zasobów przyrodniczych na trasach turystycznych
  • poszerzenie wiedzy na temat Juliana Fałata, odwiedzając „Fałatówkę” – Muzeum w Bystrej

 

IV. TERMIN  I  META ZŁAZU
 

Termin: 10.05.2017
Meta:   Bystra  ul. Juliana Fałata, „Zajazd pod Źródłem”

V. UCZESTNICTWO W ZŁAZIE


W Złazie mogą wziąć udział: 

 

  • seniorzy Bielska-Białej
  • zaproszeni seniorzy Kół i Klubów współpracujących z organizatorami Złazu
  • Członkowie PTTK z aktualnie opłaconymi składkami są ubezpieczeni od NNW w ramach polisy Generalnej ZG PTTK.
  • Pozostali uczestnicy  ubezpieczają się we własnym zakresie.
  • Osoby bez wpłaty wpisowego nie są uczestnikami Złazu w rozumieniu niniejszego regulaminu.
  • Od uczestników Złazu wymagany jest dobry stan zdrowia,  odpowiedni ubiór stosowny do prognozowanych warunków atmosferycznych.
  • Organizatorzy proszą każdego uczestnika o zabranie osobistej apteczki pierwszej pomocy m.in. środków opatrunkowych.
  • Koła i Kluby udział z Złazie zgłaszają jako drużyna, minimum 10 osób, a za drużynę odpowiedzialny jest wyznaczony kierownik drużyny.
  • Turyści indywidualni – zapisują się indywidualnie w Biurze Oddziału PTTK w Bielsku-Białej
  • Wszystkich uczestników Złazu obowiązuje przestrzeganie niniejszego regulaminu oraz zasad etyki turystycznej i ochrony przyrody.


VI. ZAPISY I  ZGŁOSZENIA


Zapisów dokonuje się:

 

  • Indywidualnie – do 27.04.2017 r.  w biurze Oddziału PTTK „PODBESKIDZIE” w Bielsku – Białej lub w siedzibie PZER i I ul. Sobieskiego 92 w Bielsku-Białej,  (przy zapisach podajemy adres zamieszkania, oraz nr legitymacji emeryta/rencisty).
  • Drużynowo – do 24.04.2017r. w siedzibie PZER i I, ul. Sobieskiego 92 w Bielsku-Białej, z wyjątkiem Koła Senior PTTK.

 

Kierownik wypełnia kartę zgłoszenia  (załącznik) i wraz z wpisowym dokonuje zapisu w stosownym miejscu.
 

Wpłaty można dokonać na konto:


 ING Bank Śląski O/Bielsko-Biała 74 1050 1070 1000 0001 0004 1961
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze
Oddział PTTK „PODBESKIDZIE” w Bielsku-Białej ul. Wzgórze 9, 43 - 300 Bielsko-Biała
lub osobiście  w Biurze Oddziału PTTK „PODBESKIDZIE” w Bielsku-Białej.


Wtorek, Czwartek: 12.00 - 17.00
Środa, Piątek - 12.00 - 15.00
 


VII. KOSZTY UCZESTNICTWA


Opłata za udział w Złazie wynosi 23 zł .
 

Uczestnicy złazu w ramach wpisowego otrzymują:

 

  • gorący posiłek z herbatą lub kawą do wyboru, pozostałe napoje we własnym zakresie
  • dyplomy okolicznościowe,
  • obsługa mety z kapelą
  • niespodzianki za udział w konkursach,
  • opiekę wykwalifikowanej kadry na trasach  turystycznych,
  • organizację imprezy


VIII. PRZEBIEG ZŁAZU


11.00 - 12.00  -  rejestracja uczestników Złazu  i ciepły posiłek

 

13.00 - powitanie i prezentacja uczestników Złazu, konkurs wiedzy turystycznej „Bielsko-Biała i to co nas otacza”
Prezentacja grup wcześniej zgłoszonych - występy, Biesiada przy kapeli Góralskiej - do godziny 15.00


15.00 - podsumowanie Złazu i zakończenie

 

ORGANIZATOR PROSI UCZESTNIKÓW o:


Kolorowe elementy ubioru z akcentami wiosennymi, wiosenne kwiaty z elementów recyklingowych niech posłużą do prezentacji grupy.


IX. TRASY ZŁAZU


I. Trasa:   krajoznawcza -  Dojazd do Bystrej  MZK nr 57 (odjazdy Warszawska Dworzec 8.58, 9.55, 10.23).
Wysiadamy na ulicy Fałata przy Muzeum lub własny:


9.00, 9.45,10.30 - zwiedzanie  „Fałatówki” w grupach max 30 osób,  grupy, które wchodzą do „Fałatówki” po zwiedzaniu lub przed odwiedzają  izbę regionalną  „Stara Stolarnia” obok GDK „PROMYK”  i wzdłuż potoku  Białka dochodzą do Mety.
O wejściu do „Fałatówki” decyduje kolejność zgłoszeń.
 

Bilety wstępu uczestnicy płacą dodatkowo (5 zł).

II. Trasa: piesza - 8.20 spotkanie z przewodnikiem Olszówka (ostatni przystanek Nr 1) rozpoczynamy szlak żółty, dalej wyjście drogą dojazdową i dojście do Schroniska Stefanka na Koziej Górze. Po odpoczynku ok. ½ godz.  przejście szlakiem niebieskim do Przełęczy pod Równią  i dalej szlakiem czerwonym zejście pod Zajazd pod Źródłem (meta Zlotu) – łączny czas przejścia  (2,5 godziny, stopień trudności średni

III. Trasa: piesza - 9.00 spotkanie z przewodnikiem parking przy  Hotelu na Błoniach. Wspólne przejście do szlaku czerwonego obok Stołu Jana, przejście na Przełęcz Pod Równią i dalej na metę do Bystrej (łączny czas przejścia  ok. 1,5 g – stopień trudności średni)

IV Trasa: piesza - 9.15  spotkanie z przewodnikiem (przystanek MZK nr 57 przy Gimnazjum w Bystrej, ul. Szczyrkowska 2, Start ul. Nie Cała, bez szlaku dojście do Przełęczy pod Równią odpoczynek i zejście do Bystrej na metę(stopień trudności łatwy, trasa łatwa i widokowa) 
 

UWAGI KOŃCOWE


W przypadku złych warunków atmosferycznych Kierownictwo Złazu zastrzega sobie prawo zmian w programie (dotyczy tras)
- prawo interpretacji niniejszego Regulaminu jest zastrzeżone dla organizatora Złazu
Impreza na zasadzie samofinansowania

 

 


Regulamin do pobrania »               Karta zgłoszenia drużyny »        Karta zgłoszenia indywidualna»


 

 

 

powrót »

Strona główna :: O nas :: Struktura organizacyjna :: Działalność :: Aktualności :: Ogłoszenia :: Współpraca :: Filmy :: Galeria :: Pasje, Hobby i Twórczość :: Kontakt
wykonanie: www.kompmar.net.pl